:P :P :P :P :P :P :P :P

Jag suger på att komma på rubriker så nu fick det bli en liten smily....eller flera. Dom e roliga :)

Efter det att jag kom hem från bruket så har jag typ inte gjort nånting. Bara slappat typ. Jag har börjat läsa andra boken i Twilight och den är redan jättebra fast jag bara har läst ett kapitel.
Pappa har städat i garaget och hittade tyvärr ett gammalt kasettband som jag och Elisabet hade spelat in till honom i 40 års present. Det betyder att jag bara gick i trean då. Och vi sjöng och spelade och det va sååå pinsamt!!!
Jag sjöng nån himla låt om ett öra :P Usch vad pinsamt det va!

Jag har inte så mycke intressant att skriva :P Imorrn ska familjen gå ut och se Harry Potter och halvblodsprinsen. Det ska bli skoj :D Sen får vi se vad som kommer hända imorrn.

Jag läste en så bra grej på hannas blogg (tvaminuter.blogg.se) "Gör det hellre och ångra dig sen, än att inte göra det och ångra dig sen. Då försökte di iaf."
Visst är det bra?
Det tycker jag iaf.

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0