Twilight.....the movie :P

Jag har märkt att jag skriver ganska mycke om twilight :P Jag såg precis filmen eftersom jag har läst ut boken...vilket ni redan vet om ni har läst tidigare inlägg :P vad jag är tjatig :P
Men iaf. Jag va väldigt misstänksam mot filmen. Jag älskar boken men egentligen händer det inte så mycke. Så jag va orolig för att det skulle bli en långtråkig och inte särskilt bra film. Och vad ska jag säga.....alltså filmen går inte att jämföra med boken för boken är värkligen skitbra!
Så jag tror att jag blev lite besviken på filmen. Men den va ändå väldigt bra.
Ni märker kanske att jag inte är så bra på att recensera filmer......men jag vill inte avslöja nåt ifall det är nån som inte har sett den och som planerar att se den :P
Menjag tror bara att boken va så himla bra så det är omöjligt att göra en lika bra film. Jag tror att filmen är bättre om man inte tänker på boken. Ni fattar nog ingenting av mitt babbel. Men jag kan sammanfatta och säga att om ni inte har sett den så tycker jag verkligen ni ska se den. Men tänk inte på boken samtidigt...

NU ska jag nog dra mig mot sängen innan ögonlocken faller ihop och jag trillar ihop på golvet och slår ihjäl mig :P

See you♥

Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

saknar dig me! <3

2009-07-20 @ 01:34:07
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: Sooph

Hej

Jag fattar vad du menar med filmen. Det är otroligt svårt att inte sitta och jämföra när man har läst boken. Den första gången jag såg filmen blev jag jättebesviken och tyckte att det var en j*vla skit film men den blir bättre för varje gång man ser den.



Jag tror att den är så mycket sämmre för att man inte hör bellas tankar som man gör i boken men men.



puss



p.s nu är jag hemma ngn dag så vi kan kanske hitta på ngt om jag inte drar imorron.

Puss igen =)

2009-07-20 @ 18:56:20
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0