Twilight

Nu har alla tjatat så mycket om hur bra Twilight serien är så nu har jag börjat läsa. Har bara kommit ett kapitel men den är bra än så länge.
 
Jag, Elisabet och Sophie har snackat lite om hur vi ska cykla och vad vi ska ha med oss mm, men pappa vill ha en mer detaljerad förklaring på hur vi ska åka och var vi ska stanna och sånt. Så vi får kolla upp lite olika förslag på campingar där vi kan stanna.

Idag är det även en speciell dag för många. Tex Niclas, han fyller 15 år idag :) Jag tror inte att han läser men om du gör det så säger jag ett stort GRATTIS till dig <3

See you♥

Ps! Nu håller pappa på och lägger upp bilderna från Danmark på datan så snart får ni se några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0