Tack för att ni finns!

Nu har jag precis kommit hem från landet. Det har varit toppen väder så jag har badat och legat ute och läst.

Jag vill säga tack till alla mina underbara kompisar. Ni stöttar mig alltid och vi kan både prata om roliga och tråkiga saker.

  • Ni är bäst att skratta med!
  • Ni lyssnar och tröstar mig när jag har det svårt!
  • Ni kan hålla hemligheter!
  • Ni säger vad ni tycker!
  • Ni är bara bäst helt enkelt!

Jag kanske inte säger det så ofta men ni betyder massa för mig <3
Vad skulle jag göra utan er?!
Älskar er alla♥


Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Jag tror och hoppas att jag är med bland de vännerna, älskar dig med sandra! <3

2009-07-19 @ 22:37:25
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0