Skit skit skit skit

Jag hatar mitt liv just nu. Eller jag vet inte vad som är felet med livet men det är en liten bit av innehållet som har spruckit totalt och jag vet inte vad jag ska göra för att fixa det. Hur kul är det att känna sig övergiven och ignorerad av samma person?!
Inte kul kan jag säga er och det värsta är att jag inte kan göra nåt åt det. Jag kan bara sitta här och deppa ihop och tänka på vad jag har gjort för fel. Jag kan inte tränga ut det ur hjärnan och sluta tänka på det hur mycke jag än försöker. Jag har dåligt samvete men har egentligen ingen anledning att ha det.

Vissa killar bara flyr från allt. Dom får aldrig dåligt samvete och dom lyckas alltid med sina flykter. Dom tränger undan allt och verkar ha det så himla lätt och därför ska jag byta kön!
Oroa er inte det där sista skrev jag bara. Men det verkar så mycke lättare att va kille. Dom verkar inte bry sig om nåt och då får man det lättare.

Det va skönt att bara skriva av sig ett tag. Jag får mina stunder då jag totalt tappar kontrollen och vet inte riktigt vad jag gör.
Men just nu vill jag bara spola fram tiden så att jag slipper all den här skiten!

Kommentarer
Postat av: EllaMik

Älskar Dig!!!!

Strunt i det bara, vi kommer att ha jätte kul tillsammans nästa vecka... och vi gillar dig som tjej!!!!

2009-07-22 @ 23:42:45
Postat av: Lisa

Sandraa...jag kan förstå dig! Men vi finns här för dig <3 Och de där med könsbyte, de e nog lite dyrt, men sattsa på å bli lesbisk ist (; Haha.

2009-07-23 @ 13:24:09
URL: http://aket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0