I <3 Musik



Jag sitter och lyssnar på min nya skiva så jag tänkte dela med mig lite av den bra musiken.
Det här är alltså Jimmy Eat World-A Phraise Chorus.
Jag bara älskar musik. Hur klarar man sig utan den lixom. Det finns alltid nåt man kan lyssna på...alltid nåt som passar till det humöret man är på. Musiken är som en bästa kompis. Man kan dela så mycke känslor med musik och musiken både lyssnar på en och berättar. Om man lyssnar på texterna så får man verkligen en AHA-upplevelse ibland.
Nu tycker ni kanske att jag låter helt rubbad men musik är nåt man alltid har. Musiken kan inte svika en det är bara du som kan svika musiken....

Jag har suttit och läst massa idag. Nu är den verkligen beroendeframkallande....New Moon alltså.
Den är jättespännande just nu så det är svårt att slita sig. Men jag ska chatta med mamma och pappa direkt från Azorerna snart så måste kolla när dom loggar in.

Det är så skönt så här på sommarlovet att bara kunna skylla på att man har sommarlov när man inte orkar tänka. Men nu är det inte så långt kvar av sommarlovet....men vi får försöka ha humöret uppe och tänka possitivt :P

See you♥

Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Ja, alltid ;)

Ska vi ha färgprickarna på återträffen?

2009-07-28 @ 13:14:22
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

haha, ja iofs, nej, jag tror inte jag heller vill ha färgprickar i fejset, men säg inte det till dom andra, då ger du dom iéer och så kommer dom vilja ha det ><

2009-07-28 @ 21:59:13
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0