Filmkväll

Idag har jag varit trött och seg typ hela tiden. Jag har typ bara legat och läst. Men det betyder att jag har kommit ganska långt i New Moon. Jag tyckte den va lite seg och långtråkig ett tag men nu börjar det bli riktigt spännande.

Men anledningen till att jag har varit så trött idag är för att jag, Elisabet och Mikael hade filmkväll igår..och idag :P
Vi började typ kl 18.00 igår och slutade kl 04.00 idag :P Så då kanske det inte är så konstigt att man är trött...
Vi såg The Holiday, Walle oc Spider Man 1 och 2. Jag älskar bara The Holiday!!!
Det är en film som man kan se 100 gånger utan att tröttna och varje gång man ser den så fylls ögonen med tårar.
Jag är en person som har lätt för att gråta men den är bara sååå bra!

Sen vet jag inte riktigt vad som hände idag. Fast jag va så himla trött så fick jag för mig att jag skulle ut och jogga...
så då gjorde jag det konstig som jag är. Men det va ganska skönt med tanke på hur mycke man åt under fimkvällen...:P

Jag måste börja vända tillbaka dygnet. Jag är typ uppe till 2 varje dag och det är inte bra eftersom jag måste börja gå upp kl 6 snart när skolan börjar. Även om det är ett tag kvar tills dess.

Jag har även bestämmt mig för att börja skriva dagbok...eller iaf försöka...
Det kommer va jättekul att läsa när man blir äldre och dessutom tror jag det är skönt att bara skriva ner allt man tänker på. Allt Allt Allt Allt!!! Så vi får se hur långt jag kommer med den idén.

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0