Dagen blir bara bättre och bättre :D

Tack Hanna panna för att du kommenterar :) Förtsätt så ;) och det får ni andra oxå gärna göra ;) hihi
Nu har jag precis vaknat och ätit frukost. Eller jag har druckit frukost. Gjorde en hallon smoothie....mums.
Det blev lite sent innan jag kom i säng igår men det berodde på att jag försökte skapa en grupp på facebook åt alla i konfagruppen :) Jag tänkte att det blir lättare att disskutera och planera roliga saker vi kan hitta på :D Så jag hoppas att alla går med.

Solen skiner inga sura miner :D
Ikväll drar jag alltså till biosalongen. Harry Potter väntar och det ska bli riktigt skoj. Alla säger att den är så bra :D
Men innan dess nämnde mamma att det ska grillas till middag så den här dagen blir bara bättre och bättre :D
Nu ska jag läsa....som vanligt :P Men dom här böckerna är verkligen beroendeframkallande.
Det står ju till och med så på baksidan:
"Varning: vansinnigt beroendeframkallande!"
Och jag kan inte göra annat än att hålla med för det är faktiskt sant! :O
Idag finns det ingen att klaga på.

See you♥

Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

haha, ja, han säger så klockrena saker ;)

2009-07-21 @ 01:41:54
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: sooph

hej du

Hur går det med new moon? kommer du ngn vart i den?

Puss

2009-07-22 @ 11:28:48
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0