Bruket :D

Idag gick jag upp 8.00! Det va en utmaning, men vad gör man inte för att få träffa sina kompisar :)
Jag cyklade till bruket och träffade Lisa, Kajsa och deras kusin. Vi gick på gudstjänsten och sen fikade vi. Då kom sommarpastorn Joel fram till oss och sa att vi kunde smsa honom om vi ville spela beatch vollyboll med honom och massa andra på fredag. Så han gav oss sitt nummer. Så vi får se...kanske blir det lite vollyboll på fredag.
Sen gick vi ner och badade. Det va väldigt kallt ibörjan. Jag och Lisa räknade till 3 och sen doppade vi oss.
Jag va så inne på att det skulle va iskallt så så fort jag kom över utan sa jag "fy, vad kallt!" utan att tänka :P Men det va faktiskt inte så kallt. Riktigt skönt faktiskt :D
Efter doppet gick vi upp på Bruketbacken och va självklart tvungna att gå ner igen även om ingen av oss va så sugna på det :P
Sen tog vi våra cyklar och cyklade hem.
Så nu sitter jag här och har precis ätit lunch. Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Kanske börjar läsa andra boken i Twilight serien. Jag läste ut första igår och den va jättebra. Ska kanske se filmen ikväll med syrran :)

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0