Borta bra men hemma bäst

Nu har jag äntligen kommit hem. Jag har haft det jättebra men det är alltid lika skönt att komma hem :)
Jag har ju skrivit lite om hur jag hade det på jylland i stugan men sen åkte vi ju till Köpenhamn i två dagar. En dag var vi på Tivoli. Det va jättekul. Jag åkte en berg och dal bana som heter Demonen och det va en loop i den. Det va första gången jag åkte upp och ner i en karusell så jag är lite stolt över mig själv. Jag åkte oxå en slänggunga. Den va som den på Gröna lund fast den gick högt upp i luftten....ca 30 meter upp i luften. Det va kul men jag blev lite illamående av allt snurr :P
På kvällen när det blev mörkt så tändes alla lampor och det va jättefint. Jag har lite bilder men jag har inte lagt in dom på datan än så ni får vänta lite till :)

När jag kom hem såg mitt rum ut som jag vet inte vad. Jag hade inte städat det på ett tag innan jag va borta och nu hade det gått så lång tid att jag hade glöämt hur stökigt det  var. Jag har börjat snygga upp lite men kom inte så långt :P
Får se om jag gör nåt mer idag..måste iaf bädda eftersom jag drog upp alla lakan när jag städade. Så smart som jag är.....

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0