Allt och inget


Här är en bild på söta lilla Bilbo :) Han brukar sitta så där i soffan så att han kan titta ut genom fönstret :)

Idag har jag allvarligt talat inte gjort nånting typ. Iaf inget som är kul att skriva om :P
Så därför vet jag inte vad jag ska skriva...hehe

Mamma och pappa kom ju hem igår så idag va jag och pappa och handlade för vi hade typ gjort av med allt när dom va borta. Sen har jag typ legat och lyssnat på musik och broderat på mina söta psndor. Dom är snart klara :)

Jag håller på och försöker ta bort llite låtar från mobilen för jag måste kunna lägga in mina nya skivor :P eller så får jag köpa ett större minneskort till mobilen.

Men nu tänkte jag sluta skriva innan jag tåkar ut er helt och hållet :P

See you♥

Kommentarer
Postat av: saga

sv: jaa det var jätteskoj :) synd att du inte var med :( :( :( <333

2009-08-02 @ 09:51:53
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: Sooph

SV: Jag lovar att fotta mkt. Kommer troligen inte ha telefonen på så mkt för det blir dyrt men om vi hittar en data så lovar jag att vi chattar med dig ngn kväll. Puss

2009-08-02 @ 13:51:05
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0