Snö?

Jag tänkte precis skriva lite men det kommer inte bli så långt.
Fördem som inte vet det så snöar det ute. Kan inte tro mina ögon!
Jag har varit hemma från skolan igår och idag. Men jag ska nog gå imorgon. jag har haft inflammation i tån och det har gjort jätte ont. Jag har dessutom varit yr, illamående och haft lite feber.
Jag gissar att jag kommer få jobba ganska mycket i helgen. Men jag har faktiskt lite läxor hemma så jag tänkte göra det nu. Jag läste linas blogg och blev lite orolig.
Hon skrev att hon aldrig skulle hinna klart med sin novell...så jag antar att dem har fått ett datum då den ska vara klar!
Jag vet inte änns vad jag ska skriva om.....
Nu hör jag att någon håller på att baka...ska gå och se efter!

See you later alligator/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej, vi har inte alls fått något datum. Du behöver inte vara orolig. :) Jag bara kände att jag måste börja lite på den men det dröjer nog ett tag tills den ska vara klar.

Vi ses kanske imorgon!

Kram

2009-01-15 @ 18:46:46
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0