första dagen i skolan!

Idag var det äntligen första dagen i skolan........Ucsh vad jobbigt!!!!!
Dagen började med att jag kom en kvart försent för att jag försov mig 1 ½ timme.................blääää
Jag började med matte och då gick vi igenom proven vi gjorde före lovet.
Sen hade vi engelska och då sa Bolan att vi skulle börja lite lungt och gissa om jag blev förvånad?......det trodde jag verkligen inte om henne. Så då såg vi Mamma Mia. Den är ju bara jättebra! Det var så kul för hela klassen satt och sjöng med =)

Sen hade vi våran "efterlängtade" Svenska lektion. Som tur var behövde vi bara plågas av Eva Datta i 30 minuter.
Vi satt och läste hela lektionen.......om Skrivskolan.
Sen hade vi lunch och det var det bästa på hela dagen........eftersom jag inte hade ätit någon frukost.
Efter lunch hade vi SO och sen hade vi Svenska igen!!!!
Då skulle vi prata med Eva Datta själva. Det var inte kul ska jag säga. Jag fick gå in först och hon satt och babblade med mig i 25 minuter. När jag kom in i klassrummet igen och skulle säga att Alexandra skulle gå in sa alla.

-Vad gjorde ni så länge?
-Vad sa hon?
-Va hon taskig
.............................mm!

Alla blev livrädda!

Sen hade vi No och sist men inte minst Musik. Då satt vi och pratade lite om förra terminen och sen gick vi igenom provet som vi ska ha vecka 4 eller 5.....kommer inte riktigt ihåg!

Nu var dagen äntligen slut och jag fick åka hem.
På tåget satt jag och läste Biologi läxan, som vi har till på fredag.
När jag kom hem gick jag ut med reklamen och nu sitter jag här och skriver!

Det var i princip så min dag såg ut!
Ja om man ska sammanfatta den kan man ju säga att den var lång. Eller vad tycker ni?

Ni får järna kommentera mer för då blir det roligare att skriva.

See you later alligator/ ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Lina

hej sandris, här kommer din efterlängtade kommentar! hihi :)

2009-01-07 @ 20:15:47
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

hahah, alla vill att man ska kommentera! Fast vi vet ju att sandra bara vill få en kommentar av mig :P (ironi)



Syns imorrn Puss

2009-01-11 @ 20:51:07
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Lina

jag tror att hon vill ha kommentarer från alla, så det så :P

Ha det bra, kram <3

2009-01-14 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0