En blöt No lektion

Igår när pappa kom hem fick jag reda på att farfar var väldigt sjuk. Han får ingen näring och han har någon inflammation i kroppen samt för höga sockervärden i kroppen. Pappa fick därför åka till honom igår kväll.
Idag har jag haft lite kontekt med min kusin Sophie.
Jag hade inte riktigt tagit in allt, men på No:n började jag tänka på allt.
Alla kompisar såg att jag var nere och kom fram och frågade hur det var. Jag berättade hur det var och då är det klart att tårarna kommer.
Och när dem väl har kommit så kan man inte stoppa dem.
Så där satt jag med ett blött ansikte.
Jag vill tacka alla underbara kompisar som stöttade mig idag. Det betydde jätte mycket för mig. I love you ♥
Nu har jag varit och hälsat på farfar men jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så jag var mest tyst. Men det var ändå skönt att träffa honom.
Vi kanske ska hälsa på honom imorgon också.
Resten av helgen är ganska oplanerad. Får se vad som händer.

See you later alligator / ♥Sandra♥

Kommentarer
Postat av: siri <3

Hej, sötis! Va FIN blogg du har! puss <3

2009-01-19 @ 21:21:44
Postat av: Sophie

hmm... Jag märker att du har suttit och lusläst för att hitta något fel i mitt in lägg.



Puss

2009-01-23 @ 09:57:46
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: Irene

Sååg dina rader om Billbos öga. Skönt det försvann så pass snabbt. Trist med din farfar, men sådana gånger är det tillåtet att verkligen vara ledsen. Det blir man med dem man tycker om särskilt,

Jennifer skall komma till din skola och provsjunga på torsdag och fredag. Jag hoppas så klart att hon kommer in, hon älskar att sjunga och jag tycker det låter bra vad jag kan bedöma i alla fall. Dessutom har hon gått i en jättestökig klass på Lundskolan som trots att hon bara går i 3:an redan har haft 4 olika fröknar och vad jag förstått så finns risk för ännu en ny lärare då hon börjar i 4:an. = ( Så jag hoppas hon blir antagen till hösten även om jag förstått att chansen är ganska minimal, men hoppas kan man ju alltid. Just nu har hon 39.5 så jag är glad att det inte var idag hon skulle sjungit upp!

Hälsa familjen och inte minst Billbo så klart. /Mvh/Irene på kennel yellows

2009-01-24 @ 00:58:29
URL: http://www.yellows.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0