Prov och mera prov.

Hej.
För det första har jag bytt bakgrund. Jag ville ha nåt speciellt med starka färger, som lixom lyser upp bloggen. Och man kan ju inte säga att den är så diskret precis. Ni får gärna skriva och säga vad ni tycker.

Idag är det första dagen på lovet. Jag gick och la mig 00.30 igår så jag trodde att jag skulle sova jätte länge.
Men det är ju typiskt att man alltid vaknar tidigt när man får sova länge och att man alltid är lika tröttt när man måste gå upp tidigt. Idag vaknade jag alltså 9.00. Även om ni inte tycker att det är så jättetidigt så tycker jag det när det är lov.

Förra veckan hände det mycket ointressant men jag får skriva det ändå för jag har inget annat att skriva.
I torsdags hade jag historia prov och jag tror att det gick bra. Man skulle helst skriva två vg-mvg frågor men jag skrev en ordentligt och sen hann jag bara börja på en till.
Igår hade jag kemiprov och ingen i klassen hade typ fattat någonting så vi försökte att få våran lärare att gå med på att inte ha provet. Men tror ni att vi lyckades......självklart inte...typiskt.
Så då satt vi där och försökte det bästa vi kunde. Men våran lärare märkte att vi tyckte det var svårt så han sa en massa ledtrådar.
När det var typ tio minuter kvar var det typ jag och fyra till som satt och skrev och då sa en en jättebra ledtråd till svaret på sista frågan. Synd för de som hade gått.
Men jag tyckte faktiskt att provet gick bättre än vad jag hade föreställt mig.

Men nu har jag lovat min brorsa att gå ut och spela bandy.

♥Ciao ciao♥

Ps! Imorgon bitti åker jag till sälen så då kan jag inte blogga förren nästa fredag, 27/2. Men jag kanske skriver mer senare idag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag kan hålla med om att den var utstickande, men det passade väldigt bra på din blogg :).

Jättefint!!!

Ha ett super-duper bra sportlov nu Sandris och ha så kul i Sälen.

Tusen kramar på dig <3

2009-02-21 @ 19:11:30
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: sooph

snygg bakgrund men det är lite svårt att läsa i vänsterkanten för det svarta täcker texten



puss

2009-02-24 @ 17:50:09
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0