Lite bilder

Hej

Nu är det snart melodifestivalen och EMD ska vara med. Glöm inte bort att rösta allihopa.
Idag har jag packat det sista och varit ute med bilbo och tränat.
Igår hade jag lite långtråkigt så då kladdade jag lite.
Här är resultatet....


Fint va....haha

Jag tänkte lägga upp lite fina bilder som förgyller bloggen eftersom jag inte kommer skriva förren på fredag. Jag ska nämligen till Sälen....det ska bli jättekul.
Jag ska ta lite bilder som ni kan få se sen.

Här är en bild på pappa och bilbo när de såg på en komedi...


Soja bara...Bilbo gäspade bara.
Men visst ser det ut som om han skrattar?

Nu ska jag se på Melodifestivalen.

♥Ciao♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, vilken kul bild.

Det ser lite ut som att han skrattar :)

2009-02-24 @ 18:42:45
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0