Kallt "bad"

Igår åkte vi skidor till kl 16.30 och sen åkte vi hem och åt tacos. Sen var bastun tillräckligt varm så då hoppade vi in där. Jag var så korkad att jag sa så bestämt och säkert att jag skulle rulla mig i snön. När jag stod där utanför bastun med fötterna i den iskalla snön var jag inte så kaxig längre. Men om jag inte skulle ha rullat mig i snön skulle jag fått höra det hela mitt liv. Så då slängde jag mig  snön och gjorde en snöängel. Sen sprang jag in i bastun igen och skrek för att det var så kallt.

Idag åkte vi skidor till typ 15.30 och då var jag väldigt trött. Sista åket tog jag några svängar utanför pisten men det skulle jag inte gjort........jag åkte och när jag skulle svänga så, ja vad ska man säga...det var typ en meter lös snö och mina skidor åkte in under snön och jag föll framåt och när jag skulle ta emot mig med händerna så åkte dem bara ner i snön. Ni får skratta hur mycket ni vill men jag säger bara att jag inte skulle ha åkt sista åket.

Jag orkar inte lägga i några bilder nu så det får ni se fram emot.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj, det låter iskallt :P

Bor ni i stuga med egen bastu?

Pussss på dig <3

2009-02-24 @ 18:48:40
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var iskallt om inte värre. Vi bor i en stuga här mitt inne iskogen med egen bastu. Men man måste gå ut för att komma till bastun och det är jättekallt för fötterna eftersom man är barfota.

2009-02-25 @ 19:37:27
Postat av: Sooph

2009-02-25 @ 21:49:58
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: Sooph

ja det förstår jag. vi kan kanske försöka ses på fre och ha en sleepover för att fira mig lite :)



Vi syns annars på lördag

2009-02-25 @ 21:51:10
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0