I Sälen

♥Jag lyckades få tillgång till pappas dator så det får bli ett kort inlägg.



Jag hade turen att få sitta i mitten så jag kunde sträcka ut benen. Vi hade jätte mycket packning vid fötterna så det var rätt så skönt.

Bilbo har ju en egen bur så han hade nog jätteskönt.



Bilresan tog typ 6 timmar så det var inte så jätteroligt precis. Nu har vi kollat runt i stugan och gjort oss hemmastadda. Vi var även ute med Bilbo och kollade runt i samhället.

Vi får se om det blir nåt till inlägg medan jag är här annars får ni veta hur många ben jag har brutit på fredag.

Nu ska jag vara lite social vi håller på och fikar.

♥See you later♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas att resan gick bra,och snälla Sandra, bryt inga ben!

Kram

2009-02-24 @ 18:44:25
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0