En vanlig dag

Idag var min sista praodag och det var ganska sorgligt att gå hem. Men jag har bestämmt att jag ska komma och hälsa på någon gång. Jag hade pianolektion 16.30 och mamma kunde inte sjutsa så jag fick åka buss. Det kändes väldigt ovant men jag måste väl vänja mig. Pianot gick bra och när jag kom hem tittade jag på Gilmore Girls. Det är jättekul.
Lorelai har världens roligaste humor. Precis som jag...hehe

Nu har jag ätit pizza och resten av familjen sitter och tittar på hockey förrutom mamma som är och jobbar (stackarn).
Jag brukar oxå titta på hockey men jag måste göra nånting sammtidigt för annars blir det tråkigt.

Nu avslöjade pappa en intressant sak som jag måste kolla upp.

♥See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0