En trött dag...

Idag har jag varit världens tröttaste tjej. jag vaknade kl 6.45 men gick inte upp förrän 45 minuter senare.
Det slutede med att jag gick hemmifrån när jag började på min praoplats. Men jag kom när barnen började så det gick bra.
Idag har jag rättat typ 20 matteböcker. Det tog jätte lång tid och man blev ganska trött efter ett tag av alla tal och alla oläsliga siffror som barnen skrivit. Men det var ändå lite roligt ibland när det var EN HEL sida som var rätt. Det var inte ofta kan jag säga er. Imorrn är sista dagen med dem små sötnosarna. Jag kommer sakna dem. Men det ska bli lite skönt att komma tillbaka till dem gamla vanorna med mitt fasta schema med alla olika lektioner. När man har varit borta från skolan i två veckor börjar man ändå tycka att det är rätt kul att komma tillbaka.
Det här fick bli ett kort litet inlägg för nu måste jag sova.

♥God natt♥

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg:)

2009-02-13 @ 17:55:19
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0