Thailand :)

Hej! det ar helt underbart har borta. Klockan ar 23.30 och det ar 25 till 30 grader varmt. jag har precis varit hos en skraddare och provat min balklanning som han syr :)

Idag akte vi till Coral Island och snorklade bland korallrevet. Assa det va hur coolt som helst!!! Det kandes som att simma i ett akvarium. Jag sag bl a Jill (Gill) :P fisken i hitta nemo som bor i akvariet men som har bott i havet :) och det va hur manga fiskar som helst och alla hade massa olika farger. Det va nagot av det coolaste jag gjort i hela mitt liv. Men pappa klev pa en sjoborre sa han fick 10 taggar i foten som kommer sitta kvar dar i 8 till 9 manader...

Pa onsdag ska vi rida elefant och paddla i djungeln, det ser jag verkligen fram emot. Jag solar och badar massa :) pa dagarna ar det otroligt varmt. :)

Igar traffade jag Lina i Patong :) vi at lunch tsm. Det kandes jattekonstigt att traffas i Thailand men det va jattekul :)

men nu ska jag ga tillbaka till rummet, och kanske sitta en stund pa balkongen och ha det mysigt. Jag undrar hur det kommer bli pa nyarsafton :P dom skjuter lixom redan fyrverkerier for fullt :P

Ha det bast allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0