Myyyys :D

I mitt vackra vita vinterland...



Nu längtar jag verkligen jättemycket. Thailand kommer allt närmare och närmare. På tisdag kommer jag!! :D Det känns lite tråkigt att åka för att det troligen ÄNTLIGEN kommer bli en vit jul och då är jag inte hemma. Men jag får värme istället. Det kommer bli så sköööönt :D

Igår va det ju julafton....(för mig iaf :P)....och det va riktgit mysigt. Jag fick massa fina julklappar. Det ända som saknades va kalle anka och midnattsmässan. Annars va det perfekt.

Idag sjöng jag i kyrkan :) det gick riktigt bra. Väldigt många blev förvånade över mitt breda register :P Undertiden vi va i kyrkan snöade det typ en halv dm om inte mer. Kyrkfikat tillbringade jag med världens bästa kompisar. Kommer sakna er sjukt mycket när jag åker till Thailand. Men vi ses iaf imorrn....stackars Markus och Lisa :P haha

Nu ska jag packa allt jag äger så att jag överlever i Thailand. Men först blir det skönhetssalong för Bilbo :P

See you ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du sjöng jättefint:)

japp, imorrn blire tacos hos landgrenz!:D

2009-12-20 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0