JULLOV! :D

Nu är det äntligen jullov :D avslutningen blev lyckad. Vi sjöng Nu tändas, jul jul, rosen, stilla natt och hallelujakören :D Det lät faktiskt riktgit bra :) Och tack så jättemycket för julklapparna Lina och Sofia :)♥ Av Lina fick jag en sån där tegrejshållare med en tårtbit längst ut på änden, hoppas ni fattar vad jag menar. Den va jättesöt. Tror jag ska gå och dricka en kopp te snart ;) och lyssna på EMDs julskiva som jag fick av Sofia :)

Efter kyrkan gick vi till skolan och fick våra betyg. Jag är jättenöjd för mina betyg :) jag fick 11 MVG och 6 VG :D
I klassrummet gav jag förslag på att vi skulle göra en kramring så då blev det så :) finns det något bättre än att få massa kramar?

Sen när man hade sagt hejdå till alla kompisar så gick jag, alice och lina och köpte lite julklappar. Nu har jag faktiskt köpt alla julklappar, så nu måste jag bara slå in dem :P

Jag mötte Elisabet i Jakan så vi gick runt och kollade lite i centrum. Och på bokaffären så va Filip och Fredrik :D det va lite kul :)

Nu ska jag gå upp och prata lite med mamma :) <3

Ikväll är det 80-tal som gäller!! ;)

See you♥

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Grattis till betygen:D

2009-12-18 @ 14:37:20
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad skönt med jullov, det skulle jag också vilja ha :)

Åh vad duktig du är, grattis till betygen =)

2009-12-18 @ 14:49:22
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0