En bra början :)

Den här veckan har varit helt suverän :P jag har höjt mig i Kemi och Fysik och idag fick jag tillbaka mitt Geografiprov med MVG och så fick jag alla rätt på mitt matte G-prov som jag hade idag :)

Nu är det bara två prov kvar den här veckan och sen är det bara 3 veckor kvar innan jag drar till Thailand :D ska bli superkul :)

Mitt humör går verkligen upp och ner just nu. Minsta lilla sak som händer så tar jag på mig all skuld och så men jag ska försöka bättra mig på det.

Nu har det verkligen blivit vinter...brrrr...idag har det ju varit hur kallt som helst! Ska bli skönt med lite värma snart <3

men nu måste jag gå och plugga till engelska provet som jag har på fredag :(

Och juste!!! Idag satte lärarna upp ett schema med alla datum för nationella proven :S då blev man ju inte ett dugg nervös...!

See you♥


Kommentarer
Postat av: Pontus C

Hurra för MVG! Vi pluggade sååå bra :) <3 Och värme får du snart :)

2009-12-02 @ 07:50:28
Postat av: Anonym

Det var ett tag sen du skrev Sandra! <3 Nu hinner du väl skriva igen, nu när vi inte har några fler läxor :) <3 <3 <3

2009-12-08 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0