BARA EN DAG KVAR!!!

Igår åkte bilbo till Sandviken med mamma och Ingegerd. Mamma kommer hem igen ikväll tror jag :P eftersom vi åker till Thailand i morgon!!!! Kan ni fatta det?! :D Men stackars Bilbo ska vara kvar i Sandviken hela jullovet. Eller för honom är det ju inte synd om han kommer nog få det jättekul. Men jag saknar honom redan :(

Idag ska vi fixa det sista med packningen och göra några ärenden. Pappa och Elisabet är och handlar medan jag skulle göra frukost....men jag sitter här :P Om vi blir klara tidigt så kanske jag hinner följa med några in till stan kl 13.00 men annars träffar jag dom hemma hos Landgreeenzzzz ieftermiddag :D

Nu måste jag gå och fixa frukosten innan pappa kommer hem och ser att jag inte har börjat...

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0