Värsta äckliga grejen

Jag kom på en grej till som jag bara måste skriva. Jag skulle duscha fötterna och satt på badkarskanten. Och så kände jag nåt som kittlades lite på benet.....och gissa vad det va???
Och jag kollade såklart vad det va och då såg jag värsta stora spindeln som kröp på mitt ben!!!!!! Den va typ en halv dm i diameter och fy vad jag fick panik. Jag kastade bort den och skrev medans jag hoppade ur badkaret och sprang runt och hoppade...men sen när jag hade samlat mig så tog jag en flaska och samlade mod. Och sen slog jag flera gånger på den där spindeln fast den redan dog efter två slag :P
Shit asså vad äckligt det va!!!!

Men nu måste jag verkligen sova

Gonatt everyhopa ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0