Objektet eller fotografen?...

Nu måste jag bara säga till alla ni som inte tror oss. KAJSA joggade oxå till bruket igår!!!! haha



   
Lika dålig på bild som alltod :P undrar om det beror på objektet eller fotografen...hehe

Idag har varit helt vanlig....hittils iaf xD Jag har haft So, idrott, slöjd och kör. Och skolfoto...Tror verkligen inte att jag blev bra :P ni ser ju bara på korten där uppe :P

Men nu ska jag gå och baka brownies som jag ska ta med till skolan imorrn. Det är en lång historia som jag inte ens kommer ihåg så bra, men jag har iaf lovat Cissi och Fredrika att jag ska baka brownies till dom. Och det va rätt länge sen så nu ska jag håla mitt löfte.

Sen måste jag plugga so och franska...så det blir nog inte en så mysig kväll idag.

See you♥

Kommentarer
Postat av: saga

det var ju jättesöta bilder :) men skyll på fotografen hahah ;)

2009-08-26 @ 18:17:12
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: HANNA - The blog when it's me in focus, and other thing's

Nej, du var ju jättesöt på bilderna :)

Eller snarare du ÄR jättesöt :)

2009-08-26 @ 22:35:34
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0