Snart packat och klart

Nu har jag tvättat klart och imorrn ska jag packa ner allt i en väska. Det ska bli så himla kul att åka till Halmstad imorrn :) Jag ska vara där till på söndag. Så det kommer inte bli så mycke bloggande resten av veckan. Men åker inte förrän kl 15 imorrn så jag kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag åker.

Men nu måste jag gå och lägga mig. Jag tror verkligen att jag måste börja sova mer för jag har börjat må illa på kvällarna :( Så nu ska jag sova så att jag är utvilad till imorrn. Jag läääängtar....♥

Och en sak till bara. Hanna skickade en länk till mig till en blogg. Jag har inte hört talas om det men det är en tjej som heter Therese som blev mördad för typ två månader sen och hennes kompisar gjorde en blogg till minne av henne och jag tycker det är så himla gullit. Började nästan gråta när jag läste den. Tänk vad jobbigt dom måste ha det...
http://minneavtherese.blogg.se/

See you♥

Kommentarer
Postat av: Sooph

SV: Ja jag brukar då alltid ha den turen när jag kommer hem från resor...

2009-08-12 @ 11:00:22
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0