Ett skinande rent bruket

Nu har jag kommit hem från bruket, som nu står klart och är redo för vintersäsongen. Jag dricker världens godaste sak som finns att dricka just nu. APELSINJUICE MED IS :D det är så sjukt gott.
Jag, lisa och kajsa va så duktiga så vi joggade till bruket och när vi kom dit va vi lite svettiga så då badade vi. Och det va iskallt i vattnet...eller det känndes iaf rätt så kallt :P Sen började det komma lite mer folk och vi började bära in bord och stolar i frådet. Sen tog vi ut allt porslin ur köket och tvättade fönster och torkade kylskåp mm. Men vi fick oxå äta upp massa kakor :D Haha, det kasnke inte låter så himla kul men det va det faktiskt :)

Idag i skolan fick vi reda på en so grej vi ska göra och det är bara bläää... På en vecka ska vi skriva tre analyser om tre olika historiska händelser och varje analys ska vara minst ett A4. Och jag orkar inte... :Pmen det är väl bara att göra och lådsas att det är kul..hehe

No läxan va iaf lite lättare :) vi skulle kolla in det här youtube klippet.

Det va exakt det här vi gjorde på lektionen fast bara med Li och Na.

Imorrn har jag fotografering i skolan och det ser jag inte fram emot precis xD

men nu måste jag sova

See you♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

men det var ingen som trodde att jag hade joggat:(

2009-08-26 @ 10:44:15
URL: http://tgifjakan.blogg.se/
Postat av: Filip

hehe^^

jaaa, alkalimetaller är roliga!!! :D

2009-08-26 @ 16:18:38
URL: http://tgifjakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0