Trött efter en rolig helg :D

Jag har precis kommit hem från stan :P jag har helg och behöver för en gångs skull inte åka in till stan men men vad gör man inte för sin familj. Efter kyrkan hade vi ett litet möte om söndagsklubben och då skickade mamma ett sms att hon och resten av familjen skulle åka in till stan och äte och sen gå lite på söder så då åkte jag in för att jag oxå skulle få nån mat....och för att jag gillar stockholm :P det är riktigt fint :D och hanna följde med :D vi va trötta men det va mysigt. Vi somnade båda två i bilen hem xD

När jag kom hem gick jag ut med Bilbo och det va en jättestor regbåge :)


Den syns typ inte men den va riktigt fin :)



Dom flesta här läser ju jakanbloggen oxå så ni kanske får läsa samma sak två gånger men aja...

Igår träffades vi i fredagsgruppen och cyklade till IKEA. Vi sprang runt mellan lagerhyllorna och lekte en blandning mellan kull och kurragömma :D det va jättekul. När vi hade kört det ett tag så satte vi oss ´ner och då kom en som jobbade där fram och sa "blev ni utmattade nu?" men jag tror inte han va irriterad eftresom han typ log och gick vidare.

Sen när vi kom hem till kajsalisa igen hade vi vattenkrig :D vill ha det igen men nu börjar det bli kallare och kallare ute ju...

Nu orkar jag inte skriva mer :P

See you♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Har du en till blogg?? puss

2009-08-23 @ 22:57:42
URL: http://sooophs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0