Heldag med Lisa och Kajsa :D och Bruket...

Igår va jag ute hela dagen :D Jag mötte Lisa och Kajsa kl 8.00 och vi cyklade till görvelnsbadet. Vi ville komma dit innan massa människor va där för vi skulle filma en grej till Halmstad. Det va rätt kul för först va det helt tomt där, sen kom alla pensionärer...antagligen för att dom inte vill va där när alla ungdommar är där :P....sen kom lite barnfamiljer och sen kom alla andra. Det va så tydligt så det va lite kul :) Vi badade jättemycke och det är så himla skönt i vattnet!!!!
När vi hoppade från bryggan upptäckte Lisa sina "Dunderbrallor" haha...hennes badshorts fick massa luft i sig och det blev som värsta flytvästen :) det såg jättekul ut :D
Sen åt vi lite och skrev/ritade på oss :P och sen åkte vi till Bruket. Där träffade vi några kollobarn och massa andra :) Där va vi sen till kl 23 typ :D

Vi städade ( det va faktiskt kul..och Lisa återupplevde sin städning med moppen som hon gjorde på konfalägret :D ), gick upp på bruketbacken och lite sånt. Kl 18 så började fredagssaken och vi försökte sova lite innan :P men lyckades inte så bra trots att vi va så trötta.

Aja, när vi suttit ett tag i sofforna och halvsovit så gick vi ut och körde "catch the flag". det va kul och när vi hade kört två gånger så sprang vi ut på bruggan och badade med kläderna  :D Eller jag,lisa, kajsa och lisa badade med kläder på :D
Vi hade vattenkrig. Man tog vatten i unnen och sprutade ut det på nån :P Men efter ett tag kom vi på att det kanske va ganska äckligt så då slutade vi...men det va iaf kul :)
Sen skakade alla och typ hackade tänder så då gick vi upp. Det va verkligen kallt då :P Och som vanligt blev jag hungrig av att bada och det blev alla nadra oxå så då värmde vi pannkakor kl 22. Medans vi väntade på att dom skulle bli klara så gjorde jag,kajsa och lisa våran rapp. Eller det är väl inte våran men vi ska göra den iHalmstad och försökte lära oss den utantill men det finns lite mer att öva på.. :P Men vi såg inte att Tobbe filmade så vi han inte klart med rappen för när vi såg att han filmade så blev vi så förskräckta typ och aa asså hoppas han inte lägger upp den på facebook..hehe
Hela dagen igår va jättekul. Och som vanligt lämnade vi inte fredagssaken (vi måste komma på ett annat namn...) utan att ha skrattat skitmycke och haft superkul :D



Idag har jag varit så duktig att jag bakade vaniljbullar :) dom blev riktigt lyckade :) Annars har jag typ solat och läst som vanligt.

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0