Vandring på söder



Idag köpte jag den här kalendern och såna där klistergrejer :) Av någon anledning fick vi inga kalendrar i år så då behövde jag köpa en :P men det gör inge då får man ju iaf en man gillar :)

Nu va det äntligen helg igen då. Det är faktiskt riktigt skönt fast man bara har gått tre dagar i skolan :P Hur ska jag stå ut med ett helt år framför mig...

Idag gick hela klassen en vandring på söder. Vi gick på massa mysiga små gator och så berättade vi vår egna guidetur. Jag och Lina snackade om Sofiakyrkan och det gick väl helt ok. Sen åt vi matsäck....som jag glömde göra igår...
Jag kom på typ 22.30 att jag skulle ha matsäck så då gjorde mamma pannkakssmet och sen hjälptes vi åt att steka dom. Det blev iaf gott och det är alltid mysit med picknick.

Sen träffade jag älsklings syrran i jakan och vi köpte det där innan vi cyklade hem. När jag kom hem va jag i desperat behov av att äta nåt :P hehe..så då bakade jag scons och dom blev jättegoda :)

Men nu ska jag gå och fixa nåt att äta..haha, igen...och sen ska jag åka till Jakan och träffa massa roliga människor :D

See you♥

Kommentarer
Postat av: Filip och Felix

Roliga människor :O

Kan du mena oss kanske =P

Kul för dig att utflyckten gick bra :))

Sthlm är nice ;) Man borde vara där oftare :PP

2009-08-21 @ 22:40:34
URL: http://tgifjakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0