Första dagen med lektioner...

Äntligen hemma :) efter en lång dag...elller inte :P Jag började 9.30 med franska. Men mitt tåg blev inställt så jag kom inte förrän 9.40. Så det va ju en bra början :P första franskalektionen och jag kom försent...
Vi gjorde massa repetitionsuppgifter två och två och då märkte jag att jag kom ihåg allt jag nånsin lärt mig :P hehe...jag kom inte ihåg mycke alls om ni förstod min ironi...
men ioaf, vi fick franska läxa till imorrn och det är ju inte så kul precis. Men det är bara att bita ihop. Nu är det ju en dag mindre till sommarlovet. haha, nej nu ska vi inte tänka så :P Men det här veckan går nog ändå ganska fort eftersom jag har en återträff att se fram emot på fredag :D

Sen hade jag bild. Jag har inte haft det sen sjuan så det va jättekul :) jag gillar verkligen bild :) Vi ska göra masker i gips. jag blev inspirerad av nån grej som brukade vara i Venedig där man hade masker så jag ska göra en mask på en mask om ni fattar :P Den ska vara mörk blå-grön typ med paljetter och det ska bli jättekul att göra :) den ska visa anonymitet. Och den ska lixom va lite oskyldig lixom men ändå lite överlägsen om ni fattar vad jag menar. Det ska bli superkul :D

Efter det så slutade typ alla förutom min grupp x) Vi skulle nämligen ha 10 minuters matte men alla andras lärare tyckte det va onödigt men det tyckte tydligen inte Uggla (min mattelärare). Men jag slutade ändå halv två så det va skönt.

När jag va på tåget smsade jag farmor och så möttes vi i Jakan och fikade :) det va väldigt trevligt och vi pratade om det mesta.

Nu sitter jag här och försöker göra andra saker för att slippa göra franska läxan men snart kan jag inte skjuta upp det mer :P

Nu tänkte jag göra lite reklam för jakanbloggen som fredagsfolket skriver i. Den heter www.tgif.blogg.se
Kika gärna in :)

See you♥

Kommentarer
Postat av: felicia

Tjena!:D snygg blogg, och om du har lust så kika in på min blogg där jag skriver lite om allt möjligt;)

2009-08-24 @ 19:23:21
URL: http://felllyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0