Rolig kväll :P

Nu är den otroligt långa torsdagen avklarad. Vi började med Svenska och det va ju inte precis nåt man såg fram emot. Datta gav oss en läxa till imorrn....gillar inte henne.
Sen har det varit helt normalt. Men asså jag kan inte bli mer glömsk :P jag bakade ju brownies igår för att kunna bjuda några kompisar jag lovat men självklart glömde jag ju dom imorse :P men jag får väl ta dom imorrn istället.

Lista på vad jag måste göra ikväll :P

1. Städa :P (ska inte bli så jättekul precis)
2. Packa grejer till återträffen (som jag måste ha med till skolan imorrn....blir lite jobbigt...)
3. Jobbamed so grejen (ser jag verkligen fram emot :P)
4. Soovaaaaaaaaaa :D

See you♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0