Mycket att fixa till imorrn...Halmstad :D


Haha, världens bästa rappare :D hahahhahahah

Igår va jag bäldigt seg. Jag åkte hem till Kajsa och Lisa och vi övade på rappen och lite danser och så innan vi åkte till bruket. Där skulle jag och Kajsa gå upp med vinterkläder på bruketbacken :P Så vi tog på ochh underställ, täckisar, dunjacka, mössa, halsduk, vantar och skidglasögon....det va väldigt varmt men jag trodde faktiskt att det skulle va jobbigare än det va.
Sen gick vi ner till vattnet med alla kläder på och då tittade typ alla på oss :) haha, det va lite kul :) Sen badade vi och det va riktigt skönt.

Nu har vi typ fixat allt till Halmstad förutom att vi måste skriva lite mer om David, men det kanske vi kan göra i bilen...precis som allt annat ;) haha

Sen när jag kom hem började jag baka en kaka till Elisabet eftersom hon kommer hem idag. Deras plan landar typ 16.00 så snart kommer hon :D
Men först stod det att dom skulle landa 14.00 så då åkte mamma, Pappa och MIkael dit men nu ändrades tiden så nu måste dom va därpå arlanda i två timmar :P

Jag fick inte plats i bilen så jag fick va hemma och fixa lite tills dom kommer. Men jag har ganska mycke att göra....måste fortsätta tvätta lite och packa....vi åker ju till Halmstad imorrn :D...har inte riktigt fattat det än...ska bli så himla kul :D

Men nu orkar jag inte skriva mer så nu får ni gå och leva er eget liv ;)...haha

Det ser ganska tråkigt ut på min blogg nu eftersom jag inte lägger upp några bilder :P ska försöka ändra på det ;)

See you♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vääääääärrldens bästa rappare <3

2009-08-11 @ 15:20:38
Postat av: kajsa/rappare

haha, jaa, vi är SÅ coola! Men jag har skrvit lite om david, eller typ 2,5 sidor men:P haha, jag kanske skickar det, så får du läsa och se vad du tycker. Glöm inte rapparkläderna till halmstad! :D

2009-08-11 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0