Jippi :P.....

Imorrn börjar det här underbara som alla längtar till så mycke alla Söndagskvällar :P Kan nån gissa vad jag menar???
SKOLAN såklart....hoppas ni fattar min ironi...hehe :P

Vi börjar med lektioner imorrn och det vet jag inte riktigt om jag ser fram emot precis :P Men det är rätt skönt iaf för vi går bara från 9.30-13.30. Och vi har bara Franska och Teknik/Bild. Har inte orkat tänka ut om jag har Teknik eller Bild, min hjärna tror fortfarande att den har sommarlov...
Men sen vet jag inte om vi ska ha matte eller inte. Matten börjar lixom 13.20 och vi slutar 13.30 eftersom vi ska ha nån slags mjukstart. Men asså orka ha matte i bara 10 minuter. Aja vi får se hur det blir.

Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorrn......vill inte försova mig

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0