Ingen sommr utan vinbär


Jag älskar vinbär :P Vi har plockat ca 10 liter röda vinbär på våra buskar och nu har mamma gjort vinbärssylt och jättegod saft :) Dom svarta har vi inte orkat plocka än...
Synd bara att vi inte har vita vinbär oxå....dom är ju nästan godast :)

Idag har jag typ solat hela dan....tredje boken i twilingt har kommit och då är väldigt skönt att ligga ute och läsa i solen :)
Sen va jag riktigt duktig och sprang 5 km lite senare :D

Till lunch åt jag svartvinbärssoppa. Det va första gången mamma gjorde det men det va jättegott.

Sen har jag inte så himla mycke mer att säga om idag :P Men om du, Elisabet, skulle råka läsa det här om du nu skulle få för dig att läsa din kära systers blogg när du är och roar dig på Sicilien så ska du veta att jag saknar dig supermycke♥  Älskar dig mitt lilla gurkvatten från din lilla currytomat :D
Hehe nu fattar nog ni andra ingenting men det är lixom lite systerflum typ :)

Imorrn ska jag till kyrkan och planera till Halmstad. Det ska bli kul att träffa lite kompisar igen och det kommer säker bli superkul :D

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0