Halmstad here we come

Idag åkte jag, mamma och Mikael till Görvelnsbadet ett tag. Det är verkligen supervarmt i vattnet :)

Sen åkte jag hem och åt innan mamma skjutsade mig till jakan. Där träffade jag Lisa och vi snackade lite innan vi drog till kyrkan för att planera Halmstad med Kajsa, Lisa och Markus. Det ska bli så kul. Vi åker på onsdag och kommer hem på söndagkväll. Det är typ nån konferens tror jag och vi ska ta hand om massa barn och ha typ söndagsskola.

Det ska bli jättekul :D

När vi planerat klart satte jag, Kajsa och Lisa oss på en bänk och snackade. Vi försökte komma på lite skaner till Halmstad som vi ska fixa med kom inte så jättelångt. Men vi hade kul :D

Vi bestämmde oss för att träffas imorrn och filma lite grejer. Kajsa föreslog att vi skulle träffas kl 07.00 vid görveln men det blev 08.00 istället :P Kommer va trött men det kommer va kul så jag kommer nog piggna till fort :)



Elisabet skulle ha chattat med oss ikväll men internet funkade tydligen inte så det blev inget av det :( Undrar hur hon och Sophie har det egentligen. Aja, dom får berätta detaljerat när dom kommer hem...´det ska jag se till ;)

See you♥

Kommentarer
Postat av: elisabet

Vi har det jatte bra

2009-08-08 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0