Gudstjänst med Bingo :)

Jag vaknade imorse när Lisa smsade och frågade om jag skulle med till kyrkan. Jag va så himla trött så först tänkte jag att jag inte orkade men sen kom jag på att jag ändå behövde gå ut med Bilbo och så, så då kunde jag lika gärna följa med. Kajsa och Lisa hade gjort iordning bingo-brickor till gudtjänsten så vi körde bingo :D det stod ord på brickorna som t ex Gud, Jakobsbergkyrkan, vi, eh..., asså, tjänare, vers och sånt. Och när nån sa ett av orden skulle man stryka och asså ni fattar...
Och om man fick bingo skulle man resa sig upp och säga "Halleluja!"....men ingen fick bingo  och jag tror att ingen hade gjort det även om dom fick bingo... :P hahahaha

Sen drog vi till bruket för kyrkfika. Vi satt vid eldstaden och det va hur varmt som helst. Men det va lite sorgligt för det va Joels (sommarpastorns) sista söndag idag... :( men han lovade att komma och hälsa på....bara han inte va ironisk :D hahahahahha...interskämt ;) om nu nån tyckte det va kul förutom jag..haha

Sen gick vi ner för att Kajsa skulle få bada (vi andra hade inga badkläder :P) men vi kom inte så långt förren bävrarna började gnaga på träd.....haha..och där stod vi och lät dom gnaga i lugn och ro.. :D Bävrarna = Lisa och Kajsa :) Men Kajsa gnagde så våldsamt att hon började blöda på tungan :( haha
Det va massa människor som gick förbi som kollade och frågade typ "Är det gott?" eller "Får ni ingen mat?" hahahah, det va riktigt kul. Fast det låter nog helt sjukt för er som läser och inte va med :P Men Lisa och Kajsa är nästan helt normala fast deras inre bävrar tar över ibland :)

Vi kom på en till utmaning eller som vi ska göra imorrn på  Bruket...men det får ni höra om imorrn ;)
Hoppas det blir fint väder bara fast kanske inte för fint....

Men vi kommer klara det Lisa, eller hur?

See you♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, mkt kajsa o lisa på din blogg just nu x) Vi kmr klara de lätt! Å jag saknar joel redan :( ;)

Åsså vann ja på biongooooooooooooon :D yeaaah!

2009-08-09 @ 19:35:01
Postat av: Sandra

Men jag träffar ju er typ varannan dag nu och ni är sååå roliga att va med ju <3

Kramisar

2009-08-09 @ 21:46:23
Postat av: Anonym

Hahaha, desammmmaaa <3

2009-08-10 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0