Första dagen avklarad



Nu har jag gått min första dag i 9F. Den va ju helt okej vi snackade massa och fick lite papper. Men schemat vi fick va inte det bästa precis. Jag slutar 15.40 på måndagar, torsdagar och fredagar :P det betyder att jag inte kommer komma hem förrän typ 17 och då kommer jag behöva äta och sen börja med läxorna. Så det kommer inte bli mycke fritid precis :(
men jag har sovmorgon till typ 9.20 på måndagar och 9.10 på onsdagar tror jag att det va. Men jag måste ändå gå upp 7 istället för 6 så det e inte så mycke sovmorgon precis xD

Men imorrn ska vi typ till riksidrottsmuseét eller vad det hette. Och på förmiddagen ska vi googla på ställen i stockholm.
På fredag ska vi typ gå en vandring på söder och då ska vi stanna på olika ställen och så ska man berätta två och två om olika saker. Jag och Lina ska berätta om Sofiakyrkan och ingen av oss vet nåt om det så det kommer väl gå sädär :P

Aja nu orkar jag inte skriva mer :P Det va jättekul att träffa alla kompisar igen :D

See you♥

Kommentarer
Postat av: Filip

Jag gick också i 9F =P...men i björkeby som du kanske förstår :)

Mitt schema för de här två första veckorn är iaf rätt nice ;)...sen får man väl se hur det blir =/

2009-08-20 @ 12:01:16
Postat av: Lina

Det var kul att träffa dig! Vi kommer vara bäst imorgon (säger vi) :P Kram

2009-08-20 @ 14:24:52
Postat av: Sandrauuw

SV: (Filip) 9F äger ;) Byter ni schema efter två veckor??? :P



SV: (Lina) Såklart vi kommer va bäst vi hittade ju så mycke desperat fakta :P hahah

2009-08-20 @ 18:56:41
Postat av: HANNA - The blog when it's me in focus, and other thing's

hehe, vi låter det vara osagt ;)

2009-08-20 @ 20:16:04
URL: http://tvaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0