Besatt av Twilight :P



Idag köpte jag tredje och fjärde boken i Twilight på cdon. Vill verkligen börja med trean nu :) Men den kommer inte förren på tisdag :( Så idag läste jag en kittybok istället. Den va bra men lite seg...men det va skönt att ligga ute i solen :)

Vi grillade idag :D det är så himla gott. Och sen åt vi chokladmoss till efterrätt....mums :D men när vi hade ätit så skulle jag försöka plocka lite körsbär....det är inte det lättaste i vårat träd :P och det slutade med att jag inte kunde komma ner och pappa fick komma med stegen. Eh....det va inte så jättekul men det såg nog rätt kul ut :P


The Middle- Jimmy Eat World
Skriv vad ni tycker ;)

See you♥

Kommentarer
Postat av: Filip

Läser du böckerna på engelska eller svenska?? :P

Ja, chokladmousse är gott! :D Grillat med. ;)

Hoppas någon tog kort på när du satt i trädet! xD

2009-08-02 @ 22:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0