Årets klassfoto


Årets Klassfoto. Vi fick inte ha med Per på riktiga klassfotot så då tog vi ett med Vilmas kamera och här är resultatet.

Men nu är brownisarna klara och jag har pluggat so och franska. Lillbrorsan hjälpte mig med so:n och sen kastade vi på dart-tavla eller vad det heter :P men vi kör klart imorrn.

Men det känns lite jobbigt för jag har typ tappat all motivation till skolarbete :S det känns inte så bra...

Och så har jag bestämmt att nästa gång jag är ledig från skolan, typ studiedag eller kompledigt eller nåt, så ska jag följa med Elisabet till skolan :) tänk vad kul det kommer bli :D det ser jag fram emot :)

Men nu måste jag faktiskt sova. Måste börja gå och lägga mig tidigare. Ska upp kl 6 imorrn :P

God natt ♥ See you ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

jaa, följ med henne! då ses vi kanske:D

2009-08-26 @ 22:35:34
URL: http://tgifjakan.blogg.se/
Postat av: Filip

Då kommer vi ju se dig :P!!!

2009-08-27 @ 16:01:36
URL: http://tgifjakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0