Ångest inför en inte allt för jobbig måndag

Igår var det parentation för min farfar i kyrkan. Då spelade jag flygel och orgel. Jag försökte även få församlingen att börja dansa, och det gick väl ganksa bra.
Sen kom farmor hem till oss och åt och sen bakade jag bröd. Det blev jättegott. Igårkväll såg vi en film som hette Mord och inga visor, den var riktigt bra  tycker jag. Alldeles lagom läskig.
Sen gick jag och hade ångest inför idag. För det är ju måndag.

Det blev en ganska normal dag men jag är bara lite ledsen. Jag tycker att man får vara lite trött efter så mycket som har hänt och att man får vara med vem man vill...men det tycker tydligen inte alla. Jag är inte sur på någon och
jag orkar bara inte bråka med någon nu så jag försöker bara att strunta i det. Jag vill gärna fortsätta vara med dem men om dessa personer inte vill vara med mig så kan jag ingenting göra....tyvärr....

Nog om det´. Idag lämnade jag in mina tre ledighetslappar. Jag måste nämligen ta ledigt på måndag för att jag ska till Göteborg och spela i en orkester. Jag måste även ta ledigt till farfars begravning och konfalägret på Gotland.

Nu hinner jag inte skriva mer för jag måste plugga till mitt ENG-prov på onsdag och till min franska läxa.

Imorgon ska vi få se vårat resultat vi fick på matteprovet........spännande.....jag vet iaf att jag fick bättre än G!

See you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0