Snark....zzzzz


Ungeär så här känner jag mig idag.

Nu har jag gått två dagar i skolan och är redan trött. Idag hade jag prov i kristendom och jag tror att det gick ganska bra. Det var bara en eller två MVG frågor man skulle svara på. På våran andra So lektion idag var våran lärare på läkarbesök så då såg vi en film om kristendomen, men eftersom vi redan har haft provet på det så skrev jag och Lina små noveller. Vi skrev varannan mening och dem blev jätteroliga. Jag kanske kan skriva en av dem imorgon så får ni er ett gott skratt....
 
Nu har jag varit på orkester men jag kan tyvärr inte vara med på våran konsert för då ska jag på konfirmationsläger till Gotland. Och det ska bli jättekul.
Jag ska nog ta och gå och lägga mig nu...innan jag somnar.

God natt♥

Ps! Jag saknar dig jättemycket mamma♥ men jag vet att du kommer hem på Lördag! Puss puss


Kommentarer
Postat av: Lina

haha, om alla förstår våran humor så kan du väl lägga upp någon av dem. Alice verkade i allafall göra det :):P

kram på dig

2009-04-17 @ 16:48:06
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: angelica

Otroligt fin blogg du har!!

Oj troligen snyggaste jag sett!



2009-04-18 @ 14:09:25
URL: http://notbroken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0