Sista dagen av påsken


Idag är det väl sista påskdagen tror jag. Och det betyder att det är sista påskbilden. Själv tycker jag att det var en ganska gullig men udda blid. Skriv gärna vad ni tycker?
Men sista skoldagen betyder även att skolan börjar imorgon....eller?..
Jag har studiedag imorgon så jag börjar inte förren på Onsdag.

Jag har precis kommit hem från Sandviken. Men mamma stannade kvar, för nu har mormor blivit sjuk och ligger på sjukhus.  Det var igår när vi skulle åka till kyrkan som mormor började känna sig dålig. Så hon stannade hemma tillsammans med min moster. När vi var i kyrkan ringde Ingegerd (min moster) ochsa att dem var på sjukhuset. Mormor hade åkt ambulans och Ingegerd hade åkt efter i sin bil.
Idag vet jag inte riktigt hur det är med henne så vi får se hur länge mamma stannar.
Just nu känner jag att jag har fått nog av sjukhus.....jag behöver nog inte förklara varför.

See you later♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår Sandra, stackars dig och din mormor.

Bilden däremot var väldigt söt och färgglad :) Stackars kycklingar... :P

Puss

2009-04-15 @ 20:48:09
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0