Senaste veckan

Nu har jag inte skrivit på hela veckan så det blir ett långt inlägg nu!

I Lördags 28/3 hade bilbo ettårskalas. Vi var vid Bruket i skogen och hade viltspår. Det är när man droppar ut blod i skogen och sen ska hundarna nosa upp ett rådjusrben eller liknande. Bilbo var jättedukltig....funderar på att gå nån sån kurs i framtiden. Sen åt vi tårta och hade det trevligt. Det var extra kul eftersom två av Bilbos syskon från Åland kom, Selma och Gunnvald.


Här är en bild från träffen.
Från vänster är Bilbo, Vilma, Liesen, Sammy, Gunnvald och Selma.

Senare samma dag var det ju Earth Hour. Hoppas att alla som läser det här släckte....annnars.......skioja bara.
Men det var jätte många som släckte och det är ju jättebra.
I alla fall, jag , Elisabet och Sophie ålte in till skansen för att luyssna på E.M.D. Det var jätte kul. Efter halv nio släckte dem allt på scen och tände massa lampor och det var några som cyklade för att få el till två små lampor. Det var jätte mysigt.
Men det stod tre tjejer framför mig som trängde sig och knuffade på mig hela tiden. Men sen fick en av dem panik av alla människor som tryckte sig hit och dit så då lyftes dem över stängslet och jag fick stå längst fram... JIPPI!!!!!!
Alla skrek när EMD kom in på scen och det var värsta stämmningen........super duper roligt =)

I söndags 29/3 var hela familjen och såg "Marley och Jag" på Bio. Den var jättebra. Rolig och Sorglig. Man både skrattade och grät.........nästan i alla fall...hehe


 En bild ur filmen. Visst är Marley gullig♥

 Visst är de söta ♥

I måndags fyllde Bilbo 1 år.

 Här håller han på att öppna paketet med en morot i.

I Tisdags hade vi Livräddning i skolan. Vi började dagen på Eriksdalsbadet, där vi hade livräddning i vatten och klädsim. Klädsim var jätte jobbigt. Kläderna fylldes med vatten och blev värsta bromsen.
Sen åkte vi till skolan och fick lära oss hjärt- och lungräddning, framstupa sidoläge, kolla fria luftvägar och medvetandekontroll. Så nu kommer jag kunna hjälpa massa människor.

Den här veckan har jag även haft matte-prov. Jag tror det gick bra. Jag fick även tillbaka mitt franska-prov och jag fick MVG.......yes!

Vi har också fått resultaten från veterinärbesöket. De olika betygen för höfterna är A-E och Bilbo fick A......högsta betyg.......bra va?! Han fick högsta betyg på armbågs lederna oxå!
Så nu kan vi börja träna Agility.

Veckan slutade med Påsklov. Nu är jag ledig i 11 dagar! Härligt...

Ja, det kan man säga var min vecka.
 
Men oj oj oj nu måste jag sova ♥ Sööööönt

God natt ♥







Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänk att den lilla plutten

jag såg för ett år sen har blivit så stor!

Jag ringer dig lite senare :) Puss

2009-04-05 @ 09:13:20
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0