Påsklovets början...

Hej!

Påsklovet började med att jag och Elisabet klättrade upp i eken, till våran koja. Vi hade varsin drink och så satt vi och lyssnade på musik. Det var jättemysigt.

Igår var vi hemma hos farmor och åt middag. Sen ringde farmor till sjukhuset. Farfar är nämligen sjuk igen. Han ligger på Danderyds sjukhus och läkarna sa att det var värt att farmor åkte in. Så då följde jag med henne till sjukhuset kl 20.00 i går. Jag var där i 3 timmar men efter 2 timmar kom pappa dit så då blev det lite lättare att sitta där.
Det var lite läskigt men det kändes ändå bra.

Nu ska jag gåut med Bilbo för sen kommer Fredrika och Cissi hit och då ska vi spela in våran franskafilm.

See you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0