Konsum

Vi får bara hoppas att inte påsken kommer se ut så här i år.

Jag har precis varit på Konsum. Vi skulle köpa godis. Det kostade bara 29.90 kg om man handlade övriga varor för 150 kr. Det erbjudandet gällde bara en gång för varje hushåll, men mamma lyckades få två såna påsar som man skulle fylla så då köpte mamma och mikael för 150 kr och jag och elisabet för 150 kr så vi fick erbjudandet två ggr.
Jag är inte så bra på att förklara men jag hoppas ni förstod lite.
Iaf jag och Elisabet handlade där man slår in sina varor själva. Och vi hade bara köpt en termometer och hundpinnar. Därför trodde inte hon som hjälpte oss att vi hade handlat för 150 kr. Men vi ba, det står ju att vi har handlat för 154 kr.......
Ni fattar nog ingenting men det var faktiskt ganska roligt.

Nu ska jag äta och sen ska jag på min lillla kusins kalas. Hon fyller 3 år, snacka om att tiden går snabbt.

Sen ska jag och alöla ndra konfirmander spåela upp ett drama i kyskan......hmm.....vi får se hur det går.
Kanske skriver mer om det ikväll.

See you later ♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Men lilla du hur e det med din stavning? ;) ;P Kolla sista stycket...där fattar man inte mkt

2009-04-10 @ 21:08:19
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, vad ska jag säga......jag hade lite bråttom. Hehe

2009-04-11 @ 12:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0