Göteborg väntar

Nu har jag inte bloggat på länge. Jag har inte gjort något annat än skolan. Eller i söndags spelade jag i kyrkan på farfars parentation (vet inte riktigt hur det stavas) och det gick faktiskt bra.
Jag har även fått tillbaka mitt matteprov....jag fick MVG, full poäng!
Sen har jag gjort ett engelskaprov idag och det gick bättre än jag trodde.
Imorgon ska jag åka till Göteborg och spela i en symfoniorkester s¨å jag ska ta ledigt från sista lektionen för annars hinner jag inte med mitt tåg. Jag ska möta Mikael på centralen och så går vi på tåget mot Göteborg. Det kommer ta typ 4 timmar att åka dit........långtråkigt,men lite kul. Jag och Mikael har aldrig åkt tåg ensamma, tillsammans förut.

Jag hade inte tänkt skriva så mycket. Ville bara att ni skulle veta att jag fortfarande lever för jag kanske inte hinner skriva något i helgen.

God natt♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni får väl inte bo ensamma i göteborg?

Jag tyckte att det var väldigt kul att åka till göteborg med tåg. Jag har gjort det tre gånger förut.

Vad dum jag e, du kommer ändå inte att svara på den här kommentaren förrens du kommer hem igen:P.

men lycka till ändå!

Kram

2009-04-24 @ 13:02:22
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0