Du kommer alltid finnas kvar hos oss...

Här kommer den efterlängtade påskbilden.

Jag, Fredrika och Cissi hade jättekul i Måndags. Vi gick ut med Bilbo, lagade mat och spelade in våran efterlängtade franskafilm. Vi har fått en uppgift i franska, vi ska spela in en film på franska. Och det gick ju ganska bra. Det kommer bli en annorlunda film och det kommer bli jättepinsamt att visa upp den för klassen.

Idag var alla i familjen utom pappa i stan och shoppade. Jag köpte ett par jeans och en rutig sjal. Men sen när vi skulle fika berättade mamma för oss att farfar hade dött. Det var nog nästan skönt för honom eftrersom han har legat medvetslös i några dagar nu. Han fick en stroke i lillhjärnan i slutet av förra veckan. 
Hoppas du har det bra farfar....vi kommer aldrig glömma dig. Du kommer finnas kvar i mångas hjärtan.
Älskar dig ♥
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi hade verkligen jättekul, min mascara ville verkligen inte bort och grynet höll lite avstånd från mig när jag kom hem... Jag luktade nog mycket Bilbo. Din farfar har det säkert bra, jag finns här om du vill prata :)

Puss <3

2009-04-08 @ 20:46:14
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Sandra

Säg bara till om du vill prata! Då finns jag här för dig <3.

Kram

2009-04-08 @ 21:46:34
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är så glad att jag har så bra vänner.

Ni är bäst<3

2009-04-09 @ 13:01:33
Postat av: F <3

Han har det säkert jätte bra, jag finns här för dig min lilla Sandris <3

Puss och kram skumbanan <33

2009-04-13 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0